עמותת ונטעת – אודות שיתוף הפעולה

אודות שיתוף הפעולה רגעי קסם הוא מיזם ייחודי המעניק להורים ומשפחות כלים פשוטים כדי להפוך את הזמן היומיומי המשותף עם הילדים, לזמן מהנה ומקרב, המעשיר ומקדם את התפתחותו של הילד. מיזם רגעי קסם הוא פרי שיתוף פעולה מיוחד, בין קרן ברנרד ון ליר, העוסקת בשיתוף ידע ופיתוח פרויקטים מיוחדים לקידום ילדים בגיל הרך ברחבי העולם, […]

אודות שיתוף הפעולה

רגעי קסם הוא מיזם ייחודי המעניק להורים ומשפחות כלים פשוטים כדי להפוך את הזמן היומיומי המשותף עם הילדים, לזמן מהנה ומקרב, המעשיר ומקדם את התפתחותו של הילד.

מיזם רגעי קסם הוא פרי שיתוף פעולה מיוחד, בין קרן ברנרד ון ליר, העוסקת בשיתוף ידע ופיתוח פרויקטים מיוחדים לקידום ילדים בגיל הרך ברחבי העולם, לבין קבוצת מדיה הופ! המתמחה ביצירת חוויות תוכן מקוריות חוצות פלטפורמה, ובעלת ארבעה ערוצי טלוויזיה לילדים עם התמחות בגיל הרך.

לכבוד ט”ו בשבט ובמסגרת שיתוף הפעולה בין מיזם רגעי קסם לעמותת “ונטעת” ול”רמי לוי – שיווק השקמה”, יצרנו רגעי קסם באמצעות הדרכות  לשימוש חוזר באריזות של מוצרים.

בנוסף להדרכות המצוירות, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לקהילת ההורים של ערוץ הופ! “לגדול יחד” בפייסבוק וליהנות שם מהדרכות מצולמות.

מאחלים לכם להנות מהרבה רגעי קסם משפחתיים

עמותת ונטעת

מה אנחנו עושים?

במילה אחת: אנחנו מקרבים. מקרבים בין אדם וטבע. אנחנו לא מוציאים את האדם לשמורות הטבע, אנחנו מכניסים את הטבע לשמורות האדם: נטיעת יערות מאכל במרחבים עירוניים, יצירת גינות שכונתיות, שתילות בחצר הבנין המשותף, גידול ירקות על הגג… כל דבר שעוזר להכניס קצת יער לעיר, כל דבר שמקדם את חזון עיר-יער.

והכל אנחנו עושים יחד. יחד עם הקהילה, יחד עם העירייה, יחד עם עסקים, יחד עם בתי הספר, יחד עם משפחה חברים ואלפי מתנדבים. כולם יחד מקרבים את הטבע לאדם, מקרבים את האדם לטבע, ועל הדרך – מקרבים אדם לאדם. זה מה שאנחנו עושים, אנחנו מקרבים.

אנו מקדמים ערכים אקולוגיים, סביבתיים וקהילתיים.

אנו שמחים להזמינכם להשתמש שוב במוצרים, והפעם בשימוש אחר.

ממיכל נוזל תוכלו להכין אדנית פרחים, מגליל נייר תוכלו להכין שתילון, אנו מזמינים אתכם להיות יצירתיים ולמצוא שימוש חוזר לכל מיני מוצרים שיש לכם בבית, במקום לזרוק אותם לפח.

חזון העמותה | עמותת ונָטַעְתָּ פועלת למען פיתוח וטיפוח יערות אקולוגים בעיר ובכפר, במטרה. לתרום לאיזון מערכות האקלים המקומיות וחיזוק הפריפריה החברתית והגיאוגרפית, לקרב בין קהילות, לקדם צמיחה כלכלית מקיימת ולעודד תרבות נטיעה ושמירה על עצים ככלי חינוכי לשינוי תודעה בין אדם לאדמה ובין אדם לאדם.

תכנים נוספים שעושיים לעניין אותך

עמותת ונטעת – הדרכות לט”ו בשבט

עמותת ונטעת – הדרכות לט”ו בשבט