על רמי לוי ושיתוף הפעולה

לראשונה בישראל: תכנית מיוחדת שפותחה ע”י קבוצת מדיה הופ! וקרן ברנרד ון ליר, יוצאת לשטח ומגיעה לסניפי רמי לוי ברחבי הארץ במסגרת שיתוף הפעולה, יוצבו בכל סניפי רמי לוי ברחבי הארץ, שלטים וחוברות פעילות ייעודיים שיאפשרו ניצול זמן הקניות להעשרה והתפתחות וחוויה של זמן משותף להורים וילדים. את הבאים לסניפי רשת רמי לוי שיווק השקמה […]

לראשונה בישראל: תכנית מיוחדת שפותחה ע”י קבוצת מדיה הופ! וקרן ברנרד ון ליר, יוצאת לשטח ומגיעה לסניפי רמי לוי ברחבי הארץ

במסגרת שיתוף הפעולה, יוצבו בכל סניפי רמי לוי ברחבי הארץ, שלטים וחוברות פעילות ייעודיים שיאפשרו ניצול זמן הקניות להעשרה והתפתחות וחוויה של זמן משותף להורים וילדים.

את הבאים לסניפי רשת רמי לוי שיווק השקמה יקדמו שלט מאיר עיניים וחוברות פעילות שהציבור יוזמן לקחת בחינם. בתוך הסניפים יוצבו שלטים עם פעילויות שניתן לעשות עם הילדים בזמן הקניות ואפילו רעיונות שניתן לעשות בזמן ההמתנה בתור ובדרך הביתה!

פעילות רגעי קסם בסניפים, תעניק כלים נוספים להורים לבילוי זמן איכותי עם ילדיהם תוך חיזוק המסר – אתם לא צריכים לשנות שגרה כדי  לחזק את הקשר עם ילדיכם.

 

רגעי קסם הוא פרויקט ייחודי המעניק להורים ומשפחות כלים פשוטים כדי להפוך את הזמן היומיומי המשותף עם הילדים, לזמן מהנה ומקרב, המעשיר ומקדם את התפתחותו של הילד. נקודת המוצא של הפרויקט היא שהזמן המשותף שהורים וילדים מבלים יחד בימינו, הוא על פי רוב מוגבל, לחוץ, עמוס במשימות, ולא בהכרח מאפשר יצירת  זמן משמעותי שמחזק את הקשר ותורם להתפתחות הילד. עם זאת, הגיל הרך הוא חלון הזדמנויות משמעותי אך בר חלוף בהתפתחות הילד.

שיתוף הפעולה עם רשת רמי לוי שיווק השקמה נועד לעודד את ההורים ולתת להם כלים כדי להפוך את חווית הקניות להזדמנות לחוויה משותפת ומשמעותית יחד.

אלונה אבט, מנכ”לית קבוצת מדיה הופ!: “הרעיון של ״רגעי קסם״ הוא לעודד הורים וילדים להפוך זמני שיגרה לזמן איכותי משותף. אנו נרגשים לראות את הפרויקט פורץ מגבולות המסכים ויוצא לטייל בין המדפים. מטרתנו, לתת להורים כלים איכותיים לבלות זמן משמעותי עם הילדים גם כשעסוקים בקניות. אני מודה ליפית אטיאס ולרשת רמי לוי על היותם פורצי דרך שותפים לחזון ולפעילות של רגעי קסם בכל מקום. השילוט בסניפים והחוברת יציעו לכם עוד רעיונות לחוויית קניות אחרת – מלאה ברגעי קסם”.

יפית אטיאס – סמנכ”לית רמי לוי: “כשנתקלתי לראשונה בפרויקט “רגעי קסם” התחברתי במיוחד למסר – לא צריך לשנות את השגרה כדי להיות עם הילדים. יחד עם הצוות שלנו, חיברנו 1+1 והחלטנו להעניק ללקוחותינו חווית קניות אחרת. זו יוזמה ראשונה מסוגה שנערכה אי פעם בארץ ואנחנו שמחים מאד להיות שותפים ליוזמה הזו!”

דניאלה בן עטר- נציגת קרן ברנרד ון ליר בישראל:

לאחר למעלה מ -60 שנה של השקעה בגיל הרך, קרן ברנרד ון ליר יודעת לומר שההורים הם הגורם החשוב ביותר בתרומה להתפתחות ילדיהם ובמימוש הפוטנציאל שלהם.

אנו גאים להיות שותפים מייסדים ותומכים של מסע רגעי הקסם ונרגשים על כך שקבוצת רמי לוי נרתמה להובלת יוזמה זו בחנויותיה. כקרן בינלאומית אנו רואים בזה פרויקט חדשני ופורץ דרך שמבליט את החשיבות בהתגייסות הסקטור העסקי לקידום התפתחות ילידנו”

תכנים נוספים שעושיים לעניין אותך

בלוברי מאפינס

בלוברי מאפינס

רמי לוי – פלייסמנט

רמי לוי – פלייסמנט

רמי לוי – תפריט

רמי לוי – תפריט

רשימת קניות

רשימת קניות

חוברת רמי לוי – משחקים בזמן שלנו יחד

חוברת רמי לוי – משחקים בזמן שלנו יחד