על בית אריאלה ושיתוף הפעולה

ספריות תל-אביב-יפו, שחורתות על דגלן את נושא עידוד הקריאה כבר מגיל צעיר, מקיימות במשך כל השנה אירועים רבים לילדים בגיל הרך ולהוריהם, שנועדו לקרב את הילדים אל עולם הספרים. אנחנו בספריות שמחים לשתף פעולה עם המיזם היפה “רגעי קסם” שמטרתו לחזק את הקשר בין הורים לילדים, ומקווים שבזכות שיתוף הפעולה בינינו נחשוף עוד ילדים והורים […]

ספריות תל-אביב-יפו, שחורתות על דגלן את נושא עידוד הקריאה כבר מגיל צעיר, מקיימות במשך כל השנה אירועים רבים לילדים בגיל הרך ולהוריהם, שנועדו לקרב את הילדים אל עולם הספרים.

אנחנו בספריות שמחים לשתף פעולה עם המיזם היפה “רגעי קסם” שמטרתו לחזק את הקשר בין הורים לילדים, ומקווים שבזכות שיתוף הפעולה בינינו נחשוף עוד ילדים והורים רבים לספריות שהמנוי להן בחינם לתושבי העיר.

לרשימת הספריות בעיר >

״רגעי קסם״ הוא פרויקט ייחודי של ערוץ הופ! וקרן ברנרד ון ליר המעניק להורים ומשפחות כלים פשוטים כדי להפוך את הזמן היומיומי המשותף עם הילדים, לזמן מהנה ומקרב, המעשיר ומקדם את התפתחותו של הילד.

אפשר סתם לבוא ולקרוא ספרים בספרייה וגם ספריית ההשאלה למבוגרים (בעמדות לשירות עצמי) וחדרי הלימוד יהיו פתוחים בין 16:00-10:00 וגם זה בחינם.

בשבתות מנויים יכולים לשאול גם ספרים למבוגרים (בעמדות לשירות עצמי).

עמוד הפייסבוק של בית אריאלה

 

תכנים נוספים שעושיים לעניין אותך

רגעי קסם בבית אריאלה

רגעי קסם בבית אריאלה

קטלוג ראשית קריאה

קטלוג ראשית קריאה