אודות העיר יהוד מונוסון

העיר יהוד מונוסון היא עיר קהילתית בעלת מגוון סביבות חיים, קהילה אורבאנית מגוונת, רב גילאית תושבים וותיקים לצד ילדים ונוער, מגוון ארצות מוצא בני עדות שונות, רמה סוציו-אקונומית משתנה, תושבים חדשים לצד ותיקים, קהילה אינטגרטיבית השומרת על ייחודיותה ואיכויותיה. עיר בתהליך התחדשות והתרחבות – העיר נמצאת בתהליכי התרחבות והתחדשות משמעותיים. בינוי חדש, התחדשות פנים עירונית, הרחבת […]

העיר יהוד מונוסון היא עיר קהילתית בעלת מגוון סביבות חיים, קהילה אורבאנית מגוונת, רב גילאית תושבים וותיקים לצד ילדים ונוער, מגוון ארצות מוצא בני עדות שונות, רמה סוציו-אקונומית משתנה, תושבים חדשים לצד ותיקים, קהילה אינטגרטיבית השומרת על ייחודיותה ואיכויותיה.

עיר בתהליך התחדשות והתרחבות – העיר נמצאת בתהליכי התרחבות והתחדשות משמעותיים.

בינוי חדש, התחדשות פנים עירונית, הרחבת שטח מוניציפאלי, התחדשות אזורי תעסוקה ומעבר לתעשייה מתקדמת.

העיר נהנית מעלייה משמעותית בהיקף הזכאים לתעודת בגרות בשנת הלימודים תשע”ט בתיכונים של יהוד-מונוסון.
כך עולה מנתוני משרד החינוך המצביעים על שיפור ניכר באחוזי הזכאים לצד קבלת תעודה משמעותית המכילה 5 יחידות באנגלית, וכל זאת בהתמדה גבוהה בלימודים ובנשירה כמעט אפסית של תלמידים.
העלייה המתמדת באחוזי הזכאים היא פועל יוצא של תלמידים מצוינים, צוותים חינוכיים מהטובים בארץ והגדלת תקציבי החינוך בשנים האחרונות לטובת ילדי תיכוני העיר.

הצבת החינוך בראש סדר העדיפות של ראש העיר מניבה תוצאות מתמשכות לאורך השנים.
העלייה היפה של אחוז הזכאים לבגרות בעיר החלה מ-79.5 אחוז בשנת תשע”ו ל-90 אחוז בשנה”ל תשע”ט. שיפור אחוז התלמידים הזכאים לבגרות הוא חלק ממהלך עירוני כולל לשיפור מערכת החינוך בעיר.
בניית תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח למבני חינוך, עלייה בהתמדה של תקציב החינוך העירוני, פיתוח סביבות למידה חדשניות, הכשרת צוותי חינוך לחדשנות פדגוגית ויצירתיות בליוויו של דר’ אייל דורון, הכנסת תכנית להדרכת תקשוב לצוותי חינוך, בבתי הספר ובגנים והעצמת החינוך הבלתי פורמלי בממשק עם החינוך הפורמלי לטובת יצירת אווירת לימודים טובה יותר.

על פי הנתונים של משרד החינוך, תיכון מקיף יהוד זינק ל-90.3 אחוזי זכאות לעומת 84 אחוז בתשע”ח.
תלמידי התיכון אף שיפרו את ההישגים בתחום האנגלית ו-61 אחוז מהם נבחנו בחמש יחידות לימוד. 15.5 אחוז מהתעודות הוגדרו כמצטיינות, הרבה מעל הממוצע הארצי שעומד על 8.8 אחוז.

בתיכון התורני מדעי עתיד על שם יגאל אלון נרשמו 88.9 אחוזי זכאות לתעודת בגרות – שיפור של כמעט 5 אחוז לעומת שנה קודם שבה נרשמו 84 אחוזי זכאות.
נתון מעודד נוסף מצביע על נשירה של 0.8 אחוז הנמוכה מהממוצע הארצי העומד על 1.1 אחוז ובתיכון מכון שפ”י ירדה הנשירה מ-11.6 אחוז ל-5.4 בתשע”ט.

החינוך נמצא בראש סדר העדיפויות העירוני ומערכת החינוך מייצרת בוגרים ראויים, המשרתים בתפקידים משמעותיים בצבא.
העירייה שמה דגש על השגת תעודה איכותית שתאפשר לבוגרים להמשיך לאוניברסיטה. נוער איכותי ערכי ומצטיין בכל התחומים.

מחלקת תרבות ואירועים בעיר מובילה פיתוח וקידום מקצועי של תחום תרבות הפנאי בעיר בצורה מגוונת ואיכותית.
המחלקה יוזמת ומקדמת פעילויות תרבות לכלל התושבים תוך עידוד הציבור לתרבות הפנאי ושיתופו כחלק פעיל בהבניית התוכניות ויישומן תוך שימת דגש ונתינת מענה לכלל האוכלוסייה ובאופן המכבד את כל חלקי העיר.

לאתר העירייה – http://www.yehud-monosson.muni.il/

 

תכנים נוספים שעושיים לעניין אותך

משפחת פנתומימאי

משפחת פנתומימאי

מכירים ומתחברים

מכירים ומתחברים

צורות מסתתרות

צורות מסתתרות

מתחפשים לחיות הורה וגור

מתחפשים לחיות הורה וגור

לעבור בין המתקנים ביצירתיות

לעבור בין המתקנים ביצירתיות