קהילת לגדול ביחד

      מה עושים עם הילדים? בואו נהפוך את הזמן המשותף למשמעותי עבורנו ועבור הילדים דווקא במציאות של היום- לצד אי הוודאות המתמשכת, יש לנו הזדמנות לאתגר ולעצב מחדש את הבחירות שלנו. לבחור להפסיק להיות על טייס אוטומטי. להפסיק לרדוף אחרי דברים ששואבים מאיתנו כוחות ומתישים אותנו, לטובת דברים שמטעינים אותנו באנרגיה חיובית. במסגרת […]

     

מה עושים עם הילדים? בואו נהפוך את הזמן המשותף למשמעותי עבורנו ועבור הילדים

דווקא במציאות של היום- לצד אי הוודאות המתמשכת, יש לנו הזדמנות לאתגר ולעצב מחדש את הבחירות שלנו. לבחור להפסיק להיות על טייס אוטומטי. להפסיק לרדוף אחרי דברים ששואבים מאיתנו כוחות ומתישים אותנו, לטובת דברים שמטעינים אותנו באנרגיה חיובית.

במסגרת מיזם רגעי קסם, יצרנו יחד עם “בדרך לגן” קהילה משותפת להורים.

בדרך לגן – ככה בוחרים היום גן. פלטפורמה אינטרנטית שהיא בית להורים. מיזם חברתי ששם לעצמו מטרה לעלות את רמת גני הילדים הפרטיים בישראל. אנו מנגישים מידע להורים ומרכזים במקום אחד את כל מה שהורים לילדים בגילאי לידה עד 6 שנים צריכים לדעת וזאת באמצעות שיתוף וחיבור ידע בין הורים.

בקהילה אנו מעניקים להורים וילדים את האפשרות לצמוח יחד – בכל יום מחדש.

זהו מרחב חיובי, משתף ומעשיר בו יוכלו אמהות ואבות לקבל כלים להורות מיטיבה ומצמיחה,רעיונות שיחזירו את החדווה והשמחה לרגעי היומיום, יעמיקו את השיח עם הילדים,ייצרו חוויות משותפות שיעצימו את הקשר, ויאפשרו הורות מלאת בחירה, מספקת ומהנה יותר לכל הצדדים.

מוזמנים להצטרף לקהילה facebook

תכנים נוספים שעושיים לעניין אותך

מתבשלים – פרנץ’ טוסט

מתבשלים – פרנץ’ טוסט

מתבשלים – פנקייק עם הילדים

מתבשלים – פנקייק עם הילדים

מתבשלים – עוגת גבינה קרה

מתבשלים – עוגת גבינה קרה

מתבשלים – עוף עם תפוחי אדמה

מתבשלים – עוף עם תפוחי אדמה

מתבשלים – פנקייק כוסמין

מתבשלים – פנקייק כוסמין