אודות השת”פ – אור יהודה

לראשונה בישראל, שיתוף פעולה בין עיריית אור יהודה , החברה למתנ”סים הארצית, מרכז נפגשים באור יהודה קבוצת המדיה הופ! וקרן ברנרד ון ליר במיזם ‘רגעי קסם’. עיריית אור יהודה, שמה בעדיפות גבוהה את טובתם ורווחתם של המשפחות הצעירות בעיר ואימצה את תכני מיזם “בכל פינה רגעים של משפחה”. ‘רגעי קסם’ הוא מיזם ייחודי המעניק להורים […]

לראשונה בישראל, שיתוף פעולה בין עיריית אור יהודה , החברה למתנ”סים הארצית, מרכז נפגשים באור יהודה קבוצת המדיה הופ! וקרן ברנרד ון ליר במיזם ‘רגעי קסם’.

עיריית אור יהודה, שמה בעדיפות גבוהה את טובתם ורווחתם של המשפחות הצעירות בעיר ואימצה את תכני מיזם “בכל פינה רגעים של משפחה”.

‘רגעי קסם’ הוא מיזם ייחודי המעניק להורים ומשפחות כלים פשוטים כדי להפוך את הזמן היומיומי המשותף עם הילדים, לזמן מהנה ומקרב, המעשיר ומקדם את התפתחותו של הילד. נקודת המוצא של הפרויקט היא שהזמן המשותף שהורים וילדים מבלים יחד בימינו, הוא על פי רוב מוגבל, לחוץ, עמוס במשימות, ולא בהכרח מאפשר יצירת  זמן משמעותי שמחזק את הקשר ותורם להתפתחות הילד. עם זאת, הגיל הרך הוא חלון הזדמנויות משמעותי אך בר חלוף בהתפתחות הילד.

המחלקה להורות ומשפחה בחברה למתנ”סים הארצית, באמצעות המרכזים הקהילתיים ברחבי הארץ, מפעילה רשת של מרחבי פעילות קהילתיים לילדים בגילאי לידה עד 8 ולמשפחותיהם. במרחבים מתקיימות פעילויות מתחום החינוך הלא-פורמלי, המזמנות מפגש משמעותי המטפח קשרים בין ילדים, הורים ומשפחות, באמצעות  פעילויות המעשירות את הילד ואת הוריו, מחזקות את הקשר ביניהם, מרחיבות ידע ומעמיקות את הקשר הכולל לקהילת היישוב.

מרחבי הפעילות של החברה למתנ”סים מזמנים מרחב קהילתי תומך ונעים, שמקדם את תחושת השייכות והמשמעותיות של היחידים ושל הקבוצות בקהילה המשתתפת בפעילויות.

שיתוף הפעולה עם עיריית אור יהודה נועד לעודד את ההורים לקיים פעילות משמעותית עם הילדים בגינה, ולתת להם כלים כדי להפוך את הבילוי בגינה להזדמנות לחוויה משותפת , מפתחת ומעשירה .

פעילות של הורים וילדים בגן המשחקים היא הזדמנות לחזק מיומנויות רבות. כל החושים פעילים בזמן שהילדים נעים במרחב וככל שהם נהנים יותר המוח שלהם סופג בצורה טבעית ונינוחה מיומנויות למידה.
כשהורים פעילים ביחד עם ילדיהם, הם מעבירים להם מסר כי העולם שלהם מעניין אותם וגם יכולים לתווך להם ידע ויכולות בכייף ובהנאה, מחזקים את הקשר איתם ויכולים ליצור בסיס לתקשורת משמעותית לעתיד.

 צוות כתיבת תכנים :

איריס גרנות מומחית להתפתחות הילד ולתקשורת איכותית בין הורים ומטפלים לילדים בגיל הרך. יועצת להורים ואנשי מקצוע, מפתחת גישת ה.ב.י.ת

דליה כהן מנהלת תכניות חינוכיות בגיל הרך , מומחית לתחום הורות ומשפחה מטעם החברה למתנס”ים הארצית .

ליהי שרוין .מנהלת תכנית קרוסלה בעיר ירושלים ,חברה למתנסים

צוות כתיבה ערוץ המדיה הופ!

       קישור לאתר העירייה https://www.oryehuda.muni.il/

קישור למרכז נפגשים – https://nifgashim.org.il/

  1. שמות הגינות הציבוריות בהם נמצאים השלטים:
  2. גן המייסדים
  3. גן אשכול
  4. גן התשעה
  5. פארק נווה סביון
  6. פארק נווה רבין
  7. גינת דגניה
  8. גינת מילווקי
  9. גינת כצנלסון
  10. גן יסמין
  11. גינת רמז

תכנים נוספים שעושיים לעניין אותך

אודות העיר פתח תקווה

אודות העיר פתח תקווה

על העיר:   פתח תקוה – העיר הרביעית בגודלה במדינת ישראל. פתח תקוה נהנית כבר שנים מהגירה חיובית ותושבים רבים בוחרים לגור ולחיות בה. כיום מתגוררים בעיר למעלה מ-270,000 תושבים, ביניהם כ- 62,000 תלמידים. בעיר למעלה מ-376 גני ילדים עירוניים ועשרות בתי ספר, חטיבות ותיכונים.   הודות להשקעה רבת שנים, פתח תקוה של המאה ה–21 […]

אודות נפגשים

אודות נפגשים

אור יהודה, נוסדה בשנת 1949, נקראת על שמו של רבי יהודה בן שלמה חי אלקלעי, ממבשרי הציונות ומי שדיבר על תחיית הלשון העברית. אור יהודה היא עיר משגשגת ששמה לעצמה למטרה להיות מובילה בתחומים רבים כמו חינוך, חזות העיר, תרבות, פיתוח ותשתיות, איכות חיים, ספורט, שירותי דת, ועוד. העיר העומדת בפני התפתחות וגדילה באמצעות השכונות […]

משפחת פנתומימאי

משפחת פנתומימאי

מכירים ומתחברים

מכירים ומתחברים

צורות מסתתרות

צורות מסתתרות