אודות נפגשים

אור יהודה, נוסדה בשנת 1949, נקראת על שמו של רבי יהודה בן שלמה חי אלקלעי, ממבשרי הציונות ומי שדיבר על תחיית הלשון העברית. אור יהודה היא עיר משגשגת ששמה לעצמה למטרה להיות מובילה בתחומים רבים כמו חינוך, חזות העיר, תרבות, פיתוח ותשתיות, איכות חיים, ספורט, שירותי דת, ועוד. העיר העומדת בפני התפתחות וגדילה באמצעות השכונות […]

אור יהודה, נוסדה בשנת 1949, נקראת על שמו של רבי יהודה בן שלמה חי אלקלעי, ממבשרי הציונות ומי שדיבר על תחיית הלשון העברית.
אור יהודה היא עיר משגשגת ששמה לעצמה למטרה להיות מובילה בתחומים רבים כמו חינוך, חזות העיר, תרבות, פיתוח ותשתיות, איכות חיים, ספורט, שירותי דת, ועוד.

העיר העומדת בפני התפתחות וגדילה באמצעות השכונות החדשות הנבנות בעיר, משקיעה בקידום פעילויות ומוסדות לגיל הרך…

נפגשים מרכזים קהילתיים אור יהודה הינם הזרוע הביצועית של עיריית אור יהודה, הרשת מהווה בית חם לקהילה בתחומי הפנאי, התרבות, הקהילה והחינוך הבלתי פורמאלי בעיר תחת פיקוח החברה הארצית למתנסים.
“נפגשים”- מאפשרת לכל תושב בכל גיל את ההזדמנות לחלום, להגשים ולהתפתח בתחומי התרבות, הקהילה והחינוך; נותנת מעטפת מקצועית, חווייתית, נגישה ומשתפת המעניקה תחושת שייכות ומשמעות לתושבי העיר.

מחלקת הגיל הרך בנפגשים מאמינה כי בשנים הראשונות של הילד/ה מתעצבים אופיו, ביטחונו העצמי, יכולותיו השכליות, המוטוריות והרגשיות. תכונות אלו ישפיעו בעתיד על הישגיו /ה של הילד/ה בלימודים, בחברה, בעבודה ובכל אשר יפנה.
מחלקת הגיל הרך בנפגשים מרכזים קהילתיים אור יהודה שמה  את הילד/ה, ההורה, המשפחה והקהילה כיחידה אחת בעלת משמעות בעיצוב אישיותו של הילד/ה. הפעילויות המגוונות בנפגשים מעניקה לילד/ה  את החופש ללמוד, לפעול, לבחור, להתנסות ולהתפתח.
בתחום הגיל הרך מוצעות תכניות רבות ומגוונות העונות לצרכים השונים של הילדים וההורים בהם:

  • מעונות יום: נפגשים מפעילים חמישה מעונות יום בתמיכת התמ”ת, ומעון שישי אשר ייפתח בשכונת “בית בפארק”
  • רשת צהרונים: הפועלת בגני הילדים ובכתות א’, ב’ בבתי הספר
  • המרכז לגיל הרך והמשפחה: פועל במשכן למוסיקה ולמחול ומציע פעילויות בוקר להורים הנמצאים בחופשת לידה, גן עם אמא, ופעילויות אחר הצהריים לילדים והוריהם בתחומי המוסיקה, התנועה והפעלות מגוונות, להורים מתקיימות סדנאות הורים.
  • היחידה הקהילתית להתפתחות הילד- נותנת מענה לילדים הזקוקים לליווי התפתחותי  במגוון כלים: קלינאית תקשורת, ריפוי בעיסוק, טיפול רגשי ועוד.. היחידה עובדת עם קופות החולים השונות בעיר.
  • לבב – תכנית קהילתית, הפועלת באמצעות מתנדבות במשפחות בסיכון להן ילדים בגיל הרך.
  • ספריית אור יהודה– בספריה מגוון ספרים לגיל הרך וכן אחת לשבוע מתקיימות שעות סיפור לגילאים השונים.
  • חוגים– נפגשים מרכזים קהילתיים מציעים מגוון רחב של חוגים לגיל הרך בתחומי המחול, שעשועי מוסיקה, ספורט והעשרה.
  • מועדון קטקטים– מרכז קהילתי תפוח פיס ואופק- ברמת פנקס, מפעילים פעמיים בשבוע סדנאות מגוונות החושפות את הילד למגוון רחב של פעילויות וסדנאות שונות מעולמות מגוונים בהם: אומנות, מדע, תנועה והעשרה חווייתית ומהנה לכל המשפחה.

תכנים נוספים שעושיים לעניין אותך

אודות העיר פתח תקווה

אודות העיר פתח תקווה

על העיר:   פתח תקוה – העיר הרביעית בגודלה במדינת ישראל. פתח תקוה נהנית כבר שנים מהגירה חיובית ותושבים רבים בוחרים לגור ולחיות בה. כיום מתגוררים בעיר למעלה מ-270,000 תושבים, ביניהם כ- 62,000 תלמידים. בעיר למעלה מ-376 גני ילדים עירוניים ועשרות בתי ספר, חטיבות ותיכונים.   הודות להשקעה רבת שנים, פתח תקוה של המאה ה–21 […]

אודות השת”פ – אור יהודה

אודות השת”פ – אור יהודה

לראשונה בישראל, שיתוף פעולה בין עיריית אור יהודה , החברה למתנ”סים הארצית, מרכז נפגשים באור יהודה קבוצת המדיה הופ! וקרן ברנרד ון ליר במיזם ‘רגעי קסם’. עיריית אור יהודה, שמה בעדיפות גבוהה את טובתם ורווחתם של המשפחות הצעירות בעיר ואימצה את תכני מיזם “בכל פינה רגעים של משפחה”. ‘רגעי קסם’ הוא מיזם ייחודי המעניק להורים […]

משפחת פנתומימאי

משפחת פנתומימאי

מכירים ומתחברים

מכירים ומתחברים

צורות מסתתרות

צורות מסתתרות