אודות שיתוף הפעולה עם עיריית הרצליה

לראשונה בישראל, שיתוף פעולה בין עיריית הרצליה החברה למתנ”סים הארצית, המרכז הקהילתי בהרצליה קבוצת המדיה הופ! וקרן ברנרד ון ליר במיזם ‘רגעי קסם’. עיריית הרצליה, שמה בעדיפות גבוהה את טובתם ורווחתם של המשפחות הצעירות בעיר ואימצה את תכני מיזם “בכל פינה רגעים של משפחה”. ‘רגעי קסם’ הוא מיזם ייחודי המעניק להורים ומשפחות כלים פשוטים כדי […]

לראשונה בישראל, שיתוף פעולה בין עיריית הרצליה החברה למתנ”סים הארצית, המרכז הקהילתי בהרצליה קבוצת המדיה הופ! וקרן ברנרד ון ליר במיזם ‘רגעי קסם’.

עיריית הרצליה, שמה בעדיפות גבוהה את טובתם ורווחתם של המשפחות הצעירות בעיר ואימצה את תכני מיזם “בכל פינה רגעים של משפחה”.

‘רגעי קסם’ הוא מיזם ייחודי המעניק להורים ומשפחות כלים פשוטים כדי להפוך את הזמן היומיומי המשותף עם הילדים, לזמן מהנה ומקרב, המעשיר ומקדם את התפתחותו של הילד. נקודת המוצא של הפרויקט היא שהזמן המשותף שהורים וילדים מבלים יחד בימינו, הוא על פי רוב מוגבל, לחוץ, עמוס במשימות, ולא בהכרח מאפשר יצירת  זמן משמעותי שמחזק את הקשר ותורם להתפתחות הילד. עם זאת, הגיל הרך הוא חלון הזדמנויות משמעותי אך בר חלוף בהתפתחות הילד.

המחלקה להורות ומשפחה בחברה למתנ”סים הארצית, באמצעות המרכזים הקהילתיים ברחבי הארץ, מפעילה רשת של מרחבי פעילות קהילתיים לילדים בגילאי לידה עד 8 ולמשפחותיהם. במרחבים מתקיימות פעילויות מתחום החינוך הלא-פורמלי, המזמנות מפגש משמעותי המטפח קשרים בין ילדים, הורים ומשפחות, באמצעות  פעילויות המעשירות את הילד ואת הוריו, מחזקות את הקשר ביניהם, מרחיבות ידע ומעמיקות את הקשר הכולל לקהילת היישוב.

מרחבי הפעילות של החברה למתנ”סים מזמנים מרחב קהילתי תומך ונעים, שמקדם את תחושת השייכות והמשמעותיות של היחידים ושל הקבוצות בקהילה המשתתפת בפעילויות.

שיתוף הפעולה עם עיריית הרצליה נועד לעודד את ההורים לקיים פעילות משמעותית עם הילדים בגינה, ולתת להם כלים כדי להפוך את הבילוי בגינה להזדמנות לחוויה משותפת , מפתחת ומעשירה .

פעילות של הורים וילדים בגן המשחקים היא הזדמנות לחזק מיומנויות רבות. כל החושים פעילים בזמן שהילדים נעים במרחב וככל שהם נהנים יותר המוח שלהם סופג בצורה טבעית ונינוחה מיומנויות למידה.
כשהורים פעילים ביחד עם ילדיהם, הם מעבירים להם מסר כי העולם שלהם מעניין אותם וגם יכולים לתווך להם ידע ויכולות בכייף ובהנאה, מחזקים את הקשר איתם ויכולים ליצור בסיס לתקשורת משמעותית לעתיד.

צוות כתיבת תכנים:

איריס גרנות מומחית להתפתחות הילד ולתקשורת איכותית בין הורים ומטפלים לילדים בגיל הרך. יועצת להורים ואנשי מקצוע, מפתחת גישת ה.ב.י.ת.

דליה כהן מנהלת תכניות חינוכיות בגיל הרך , מומחית לתחום הורות ומשפחה מטעם החברה למתנס”ים הארצית.

ליהי שרוין .מנהלת תכנית קרוסלה בעיר ירושלים, חברה למתנסים.

מיכל לב-יהושע, מנהלת שיתופי פעולה וקהילה במיזם רגעי קסם.

קישור לאתר העירייה https://www.herzliya.muni.il

הגינות בהן יופיעו השלטים:

אמה טאובר דינור

אשר ברש

גבעת הפרחים

גינת צמרות

גינת רויאל

גינת רמז

גן אונקלוס

גן אורן הדר

גן בן שפר

גן ווריזלנד

גן פוסטר

המסילה

העלומים גן רשל

זיסו 20

פארק רבין

רשל גינת דפנה

גיא מרלוז

גינת אונקלוס 

גינת אלחריזי

גינת בר כוכבא

גינת גליל ים

גינת הגאון מוילנה

גינת המקובלים

גינת הנדיב פרש מרקט

גינת הר סיני

גינת יניב

גינת כצנלסון רבן גמליאל

גינת ליל הגשרים

גינת מורדי הגטאות

גינת נתי

גינת סמדר

גינת עינב

גינת פינסקר

תכנים נוספים שעושיים לעניין אותך

אודות המרכזים הקהילתיים

אודות המרכזים הקהילתיים

החברה למרכזים קהילתיים הרצליה נוסדה בשנת 2017 כחברה לתועלת הציבור (חל״צ) ע”י עיריית הרצליה והחברה למתנ״סים. החברה נוצרה כארגון גג לכל פעילות המרכזים הקהילתיים בעיר על מנת להבטיח חוויית שרות אחידה לכלל התושבים בכל רחבי הרצליה ממזרח למערב. וכשמדובר בלשרת בכל יום אלפי אנשים, ברור שהאתגר לא פשוט. אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. בשביל […]

אודות העיר הרצליה

אודות העיר הרצליה

הרצליה – חזון והגשמה הרצליה נוסדה בשנת 1924, והיא נקראת על שמו של חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל. העיר הנמצאת בצמיחה מתמדת מתאפיינת ברצועת חוף מרהיבה, מרכזי תרבות עשירים בתוכן, מתחמי מסחר והיי-טק, קניונים ומרכזי בילוי. כיום אוכלוסייתה מונה כ-100,000 תושבים. מצוינות בחינוך  עיריית הרצליה משקיעה מיליוני שקלים בהקמה, בשיפוץ ובהסדרת בתי ספר וגנים, מפעילה […]

משפחת פנתומימאי

משפחת פנתומימאי

מכירים ומתחברים

מכירים ומתחברים

צורות מסתתרות

צורות מסתתרות